God Jul og Godt Nyttår!

Jeg vil ønske alle mine lesere og kunder en fortsatt riktig god jul og ett riktig så godt nyttår. Nyt tiden sammen med familie og venner. 
Personlig Trener
Personlig Trener Oslo, Lars Erik Bakken

2012 har vært ett fantastisk år hvor mål har blitt nådd og nye er i ferd med å bli satt.

Ønsker alle ett enda bedre 2013. Det skal bli fantastisk bra!

Ett av mine mål i 2012 ble oppnådd og heldigvis filmet (se video under). Målet var å klare å ta en muscle up  for deretter å gå opp i håndstående. Utførelsen var noe vinglete, men jeg klinte til og fikk presset meg opp ;)

Ta en titt på videoen under hvor du ser at målet blir nådd.

Gjerne fortell om dine egne mål og hvordan du oppnådde dem. Har du ingen så kan 2013 være det året du setter deg noen virkelig gode mål å jobbe inn mot. Dette vil igjen gjøre treningen enda mer motiverende og lærerik. 






HA EN FORTSATT GOD JUL OG ETT RIKTIG GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN !